مهدیس سادات ✿ مهدیس سادات ✿ ، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
مریم مامانی✿ مریم مامانی✿ ، تا این لحظه: 29 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
شروع زندگی مشترکمون✿شروع زندگی مشترکمون✿، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

✿ ☆ ★㋡ عــشـــقــ مــآمــآنــ ㋡✿ ☆ ★

3(اولین قرار ملاقات حضوری)

1394/11/2 23:38
نویسنده : مریم
297 بازدید
اشتراک گذاری

سـلامـ به تکـ تکـ دوستای گلمـ کـ تازه به وبم اومـدین بوس

خوبـین خوشیـین ؟

این روزا از روزای هفتـه دهمـه بارداریمـه راضی

ولی تـا حالا نه نـی نـی فسقلی رو دیدم ن صـدای قلبشو شنـیدم متنظر

یعنی وقـت سونو نداشتـم حالا یه قـرار ملاقاتـ حضوری دارم بایـد سه شنبـه 6 بهمن بـرم از نزدیک 

فسـقلی رو زیارت کنمخندونک

ای خـدا فسقلی من الان اندازه توت فرنگیـهبغل

دوستـان دعا کنید فسقلی صحیح و سـالم باشه قلبشم تند تند بزنه نگرانم خیلیغمناک

 

 

نتیجه: رفتم سونو نی نی فسقلی هیچیش معلوم نبود ولی خداروشکر قلبش همه چیزش نرمال بودراضی

پسندها (9)

نظرات (2)

.•♥خواهری بلور ♥•.
5 بهمن 94 1:28
جانم ،عزیز دلم
.•♥خواهری بلور ♥•.
5 بهمن 94 18:46
سلام دوست عزیزم خوبید؟ به نیت ،نیت هامون ختم قرآن آسمونی گذاشتیم،خیلی خوشحال می شیم تو حس خوبمون شریک بشید. .. من و بلور منتظرتون هستیم ...