مهدیس سادات ✿ مهدیس سادات ✿ ، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مریم مامانی✿ مریم مامانی✿ ، تا این لحظه: 29 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
شروع زندگی مشترکمون✿شروع زندگی مشترکمون✿، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

✿ ☆ ★㋡ عــشـــقــ مــآمــآنــ ㋡✿ ☆ ★

5 ماهگی تمام

1395/2/12 17:54
نویسنده : مریم
258 بازدید
اشتراک گذاری

5 ماهگی فسقلیم تموم شد و ما وارد ششمین ماه باهم بودن شدیم خندونک

نفس مامانی انقد تکون میخووووره ک دلم براش غش میره بعضی وختا ک دراز میکشم 

قشنگ حرکت کردنش از رو شکمم معلوم میشهجشن

ولی شکمم زیاد نیومده جلو نمیدونم چرا؟بعضی وختا میگم نکنه باردار نیستم ولی یه تکونی میخوره نی نی 

میگممممم نه وروجکم هسسسبغل

بیشتر تکون خوردناش رو سمت چپ شکمم حس میکنم 

دیگه بعضی شبا واقعا کلافه میشم نمیتونم بخوابم مگه میشه هی به پهلو خوابید مگه قهر

دو مدل تخت و کمد برا فسقلیمون انتخاب کردم نمیخوام زیاد گرون بشع هزینش زیاد بشه 

عکساشو میزارم دوستای گلم نظر بدید جشن

--------------------------------------------------------

راسی من افسردگی گرفتمااااااااااااسکوت یکی میاد تو وبلاگ نظر میده دو روز

دیگه میفهمم وبلاگش تقلبی بوده

چرا با احساسات ما بازی میکنید اخه بی حوصله

----------------------------------------------------

بریم سراغ مدل تخت 1

 

 

 

 

اینم تخت و کمد 2

 

 

 

 

 

 

پسندها (10)

نظرات (7)

حانیه
12 اردیبهشت 95 22:34
اولی خوشگل
محجوب بانو
13 اردیبهشت 95 13:10
سلام عزیزم خوشحالمون کردی باز هم پیشمون بیا بنظرم تخت مدل 1خوبه و کمد مدل2 بهتره تخت مدل 1رو که بگیری چون نوزاد و نوجوان هست دیگه نمیخواد وقتی بزرگ تر شد دوباره تخت بخری کمد مدل 2هم من این مدلی خریدم خیلی عالیه کمد مدل 1خیلی فضا رو اشغال میکنه و فک کنم جالباسی هم نداره اگه دوست داشتی بیا سیسمونی دخملی منو هم ببین اگه سوالی داشتی بگو کمکت کنم عزیزم توی موضوعات وبم سمت راست برو توی سیسمونی میتونی عکسهای خوشکلش رو ببینی منتظرتم گلم
♡ نسیم جون ♡
16 اردیبهشت 95 9:56
تخت و کمد شماره ی 2
♥ ᓘـاله میــنا ♥
16 اردیبهشت 95 10:10
چه خوشجلهایشالاااا نینی صحیح و سالم دنیا بیاد.
مائده جون
23 اردیبهشت 95 22:13
آخیییییییییییییییییییییییییییییی!خدا حفظش کنه!
مامان مریم
28 اردیبهشت 95 14:33
سرویس اول کمدش قشنگتره سرویس دوم تختش.البته این نظر منه عزیزم
مامان پریسا و بابا جلیل
14 مرداد 95 7:53
سلام مامانی مبارکه.به نظرم اولی ساده و قشنگه.مگر اینکه تصمیم داشته باشید بعد از چند سال که بزرگ شد تخت و کمدش رو عوض کنید!!