مهدیس سادات ✿ مهدیس سادات ✿ ، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
مریم مامانی✿ مریم مامانی✿ ، تا این لحظه: 29 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
شروع زندگی مشترکمون✿شروع زندگی مشترکمون✿، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

✿ ☆ ★㋡ عــشـــقــ مــآمــآنــ ㋡✿ ☆ ★

2(اولین نشونه فسقلی مامان)

1394/11/1 15:20
نویسنده : مریم
759 بازدید
اشتراک گذاری

5 دی ماه بود ،من و همسری شب دیر وقت موقع برگشتن از منزل مادرم رفتیم یه بی بی چک گرفتیم

نه برای اینکه مطمئن بشیم نی نی داریم نه ،بلکه من تو دلم میگفتم این ماه رفتم مشهد پری نشدم 

حتما نامنظم شده یا کیست چیزی دارم اگه منفی باشه(ک مطمئن بودم منفیه) فرداش برم دکتر ،

اومدیم خونه اول تصمیم داشتم صبح زود بزارم بعد گفتم چ فرقی میکنه این ک منفی میشه ،رفتم امتحان کردم 

اولش به سرعت خط c ظاهر شد با سر به همسری گفتم هیچیسکوت

بعد یهو دیدم خط Tداره پررنگ میشه یه جیغ زدم بیا ببین میبینی این خط رو یا من انقدنگاه کردم دارم اشتب 

میبینم! همسری گف آره دارم میبینم ،اون لحظه واقعا نمیدونستم چی دارم میگم کلمات یادم رف اشک تو چشام

جمع شد یعنی واقعا حامله ام؟یا کیست دارم مثبت کاذب؟متفکر نمیدونستم چیکار کنم واقعا دست و پامو گم کردم

پس فردا صبح دوباره بی بی چک امتحان کردم بازم خطش پر رنگ تر شد این بار رفتم آزمایش خون ک میشد 

روز 42 پری بتام شد 115 .خندونک

یه حس پرواز داشتم یعنی میشه یه فسقلی تو دلمه ینی؟ وای خدایا چقد خوشحالی از ته دل خوبه 

یه لحظه تمام اون غم غصه یادم رف تمام گریه های طول اون دوسال چشم انتظاری یادم رفت .هزار بار گفتم 

قربونت برم امام رضا دست خالی برم نگردوندی گفتم خدایا شکرت خوشمزه

این اولین بی بی چکم در روز 5 دی ماه 

خداجون فسقلی منو همسری رو با رضایت خودت دادی خودتم مواظبش باش

 

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان سونیا
1 بهمن 94 16:07
سلام دوست عزیز واقعا وب زیبایی داری ممنون که به ما سر زدید کلی با خوندن این مطلب خوشحال شدم ویاد جواب ازمایش خودم افتادم انشالله نی نی به سلامتی به دنیا بیاد وهمدم تنهایی شما بشه خانومی با تبادل لینک موافقین با اجازه لینک شدید
مریم
پاسخ
ممنون بابت اومدنت عزیزم خوشحالم کردی و لینکت کردم
♡☆♥خواهری بلور♥☆♡
2 بهمن 94 17:47
به سلامتی و دل خوش
مریم
پاسخ
سلام دوست عزیزم ممنون بابت دلگرمی
مامانی رسا گل پسر
6 بهمن 94 16:30
عزیزم مبارک باشه ایشالله خدای مهربونی که اون بالابالاست نی نی نازت رو به سلامتی وشادی تو بغلت بزاره و خودش هم با دستای تواناش برات حفظش کنه منم مثل خودت وقتی جواب آزمایشم رو گرفتم کلی ذوق کردم و اشک ریختم مواظب خودت ونی نی نازت باش دوست گلم راستی به ما هم سر بزنید
♥سیما♥
18 بهمن 94 15:33
♥مامانی فسقلی لینک شدید♥